2015/03/08

Zainspirowana

1 komentarz :
 
Idzie wiosna...

Oprócz tego, że przyroda budzi się do życia, rosną kwiatki, zielenią się listki, szaliki i czapki lądują w szufladzie, dzieje się rzecz równie ważna… Siemianowickie Centrum Kultury organizuje wiosenną edycję warsztatów artystyczno – rozwojowych - Wiosenne Inspiracje.


SCRAPBOOKING


Czyli metoda ozdabiania albumów np. z pamiątkami intrygowała mnie od kilku lat tj. od narodzin Gwiazdki, kiedy to miałam ochotę zbierać w jednym miejscu wszelkie pamiątki z Jej okresu niemowlęcego. Po dzisiejszych warsztatach jest nadzieja, że zdjęcia i drobne lecz bogate we wspomnienia przedmioty wyprowadzą się z szarego pudła z IKEI. Jestem zainspirowana!


Udział w warsztatach ucieszył mnie podwójnie. Po pierwsze wyszłam z pięknie udekorowanym pudełkiem na drobiazgi bogatsza o to czego oczekiwałam czyli wiedzę o podstawowych technikach scrapbookingu, po drugie miałam możliwość uczestniczenia w zajęciach razem z Gwiazdką. Tak jak Ona dzieli się ze mną pasją do tańca i rysunku tak dzisiaj ja mogłam pokazać Jej to co uwielbiam.
Z zaangażowaniem ozdabiała pudełko razem ze mną.







Zdjęcia: Kacper Król, dzięki uprzejmości Dominiki www.selennea.blogspot.com z Arteemid, która przez 2 godziny dzieliła się z nami swoją wiedzą.

1 komentarz :

  1. To ja Wam bardzo mocno dziękuję za tak wspaniały czas!
    Byłyście kapitalne i świetnie mi się "pracowało" w Waszym gronie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)