2014/10/13

Mama na obcasach?

2 komentarze :
 


Uwielbiam takie akcje!



Lubię być tam, gdzie coś się dzieje.

Często korzystam na Facebooku z zakładki WYDARZENIA z których korzysta coraz więcej ludzi w celu rozreklamowania imprez.

Tak było i tym razem.


Akcja – "Mama na obcasach"

Miejsce – Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu



Zapowiadało się ciekawie: fachowe porady jak poprawić lub zmienić wizerunek i styl życia, jakie są plusy prowadzenia własnej działalności gospodarczej, jak się modnie ubrać, dobrać makijaż, jak mądrze bawić się z naszym dzieckiem.


Wszystko byłoby super gdyby nie nasz domowy totalny brak organizacji w tym dniu. Dotarłyśmy na miejsce na pół godziny przed końcem imprezy. Zdążyłam popatrzeć jak blogerki, makijażystki i trenerki zwijają się do domu.


Najbardziej skorzystała na tym moja Gwiazdka. Stoisko z uwaga! KLOCKAMI KUKURYDZIANYMI stało do ostatniego klienta, ubaw miałyśmy po pachy, a efekt pracy małych rączek można było zabrać do domu.


 





Jak market to i zakupy... zazwyczaj udane. Tym razem Gwiazdka wyszła z kurtką (nareszcie nie różową tylko w panterkę! O mamo, doczekałam się!). Ja natomiast mogłabym ewentualnie z kolejną parą nowych „adasiów” gdyż nie mam szczęścia do innych zakupów w tym sklepie, ale ileż można mieć w szafie sportowych butów, prawda mężu? ;)

2 komentarze :

  1. Jak działają te klocki? W sensie jak sie je łączy razem i skąd kolory? Co do sportowych butów to ja mam 12 par i ciągle mi mało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłyśmy na stoisko z produktami PlayMais. To takie jadalne chrupki kukurydziane barwione naturalnymi barwnikami, które łączy się zwilżając chrupek wodą - dotykając mokrej gąbeczki. Świetna zabawa!

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)